Edasijõudnutele
Keskkonnamärgiste kasutamine turunduses
Kas soovite oma ettevõtte keskkonnaalaseid jõupingutusi paremini esile tuua? Kas teil on juba mõni keskkonnamärgis või kaalute selle taotlemist? See koolitus annab teile ülevaate, kuidas integreerida keskkonnamärgiseid ja teie ettevõtte spetsiifilisi keskkonnaalaseid eesmärke ning kuidas neid tõhusalt esitada. Lisaks anname kindlad juhised, kuidas vältida rohepesu.
Mida õpite koolituse käigus?
- Saate aru erinevatest keskkonnamärgistest ja nende tähtsusest.Õpite, kuidas märgis võib teie ettevõttele kasulik olla ja kuidas seda turunduses tõhusalt kasutada.
- Loote oma ettevõtte kliendipersoona. Eduka kampaania aluseks on sihtgrupi tundmine.
- Persona loomine aitab koostada personaalseid ja detailseid turundustekste, mis on suunatud just teie ideaalsele kliendile.
See koolitus on suunatud eelkõige ettevõtjatele, kes soovivad turundada oma ettevõtet keskkonnahoidlikke põhimõtteid järgides. Koolituse lõpuks valmib kohe kasutatav turundustekst, mis on kohandatud spetsiaalselt teie ettevõtte jaoks.
Curriculum
- 3 Sections
- 8 Lessons
- 0 Quizzes
- 0 Assignments
- 4h Duration
Keskkonnamärgised
0 Lessons0 Quizzes0 Assignments
Sihtgrupp & Kliendi Persona
8 Lessons0 Quizzes0 Assignments
- Vali õiged kanalid
- Andmete kogumine olemasolevatelt klientidelt
- Andmete segmenteerimine
- Turuanalüüs majutussektoris
- Persona loomine
- Persoona "Kertu"
- Strateegiate kohandamine sihtgrupi järgi
- Turundusmaterjalid "Kertule"
Kokkuvõte Keskkonnamärgiste Kasutamisest Turunduses
0 Lessons0 Quizzes0 Assignments